Creatieve zakelijke dienstverlening, een 360 graden aanpak

Creatieve zakelijke dienstverlening, een 360 graden aanpak

“Hoe adviseer je je klanten over het budgetteren van creatieve zakelijke dienstverlening voor een project?”

Bekijk het volledige plaatje

Je doet als bedrijf waarschijnlijk regelmatig de oefening om uw content behoeften in kaart te brengen? Holografische 3D advertenties zijn een vrij recente toevoeging aan uw mix, of u overweegt om dit toe te voegen. Met dat verschil dat het deze keer een toevoeging is die uw bestaand content plan wel eens  op z’n kop zou kunnen zetten.
Daarom is het van groot belang om een raamwerk te maken dat vertrekt vanuit zowel een zakelijk als vanuit een klantenperspectief voordat je met Holografische 3D projectie aan de slag gaat.  Door middel van dit raamwerk is het mogelijk om een ​​effectieve creatieve strategie uit te rollen die alle aspecten van de digitale ervaringen omvat die moet worden gecreëerd.

Beter en meer prestatie gericht

Het is absoluut noodzakelijk dat digitale content beter en prestatie gerichter wordt.
Met andere woorden:

  • Wat is de rol van dit medium?
  • Hoe moeten berichten en visuals er uit zien?
  • Wat is de frequentie waarmee de inhoud moet worden vernieuwd?

Net zoals bij Digital signage in het algemeen is het soms lastig om de capaciteit en efficiëntie te meten. Bijvoorbeeld zijn er bij Hypervsn een aantal instrumenten ter beschikking in het beheersysteem om dit wel objectief te meten.

Een lijst van mogelijke indicatoren

  • Verbeteren van de digitale ervaring door het publiek te boeien
  • Klanten meer informeren om inhoud met onmiddellijke toegevoegde waarde te leveren
  • Leveren van relevante en diverse soorten inhoud om te voorkomen dat klanten “afhaken”
  • Nieuwe producten of aanbevolen artikelen promoten
  • Ondersteunende marketingprogramma’s aankondigen
  • Het leveren van merkversterking
  • Verhogen van het bewustzijn voor unieke aanbiedingen
  • Het verkeer regelen naar belangrijke gebieden in de winkel te leiden
  • Ondersteuning bieden voor de customer journey
  • Klanten helpen met de beste producten op maat te matchen met hun behoeften
  • Tweerichtingsbetrokkenheid creëren via interactieve ervaringen
  • Merkentrouw opbouwen
  • Merkentrouw verschuiven
  • Merkperceptie verbeteren
  • Helpen om de grootte van de mand te vergroten via upselling en crosssellling
  • De ervaring helpen verleggen verder dan het winkelbezoek via mobiel of toekomstige online betrokkenheid
  • Content creatie als nieuwe activa

  • Content kan snel geconsumeerd worden, maar met een andere aanpak is het multi platform en kan perfect herverpakt worden. Door middel van deze inzichten kunnen onze klanten geholpen worden bij het plannen van budgetten voor creatieve zakelijke dienstverleningen. Dankzij dit inzicht kan er voldoende geld wordt gereserveerd voor doorlopende content creatie met toegevoegde waarde. Tevens wordt vermeden dat er budgetten gaan naar content die geen enkele snaar raken bij je doelpubliek.

Meer weten over onze aanpak van creatieve zakelijke dienstverlening? Neem met ons contact op!

Leave a comment