+32 (0) 496 529232

SEARCH
U bent hier: Home » hypervsn » Ontwikkeling » hypervsn België

HYPERVSN Belgie

hypervsn belgie door hyperfocus.be, hypervsn unit op achtergrond Belgische vlag

HYPERVSN België kino-mo partner

HYPERVSN Kino-mo heeft geen officiële vestigingen buiten Engeland, Ierland en Rusland. Ze hebben wel een uitgebreid netwerk van geautoriseerde partners. Was je op internet op zoek naar de term “Hypervsn belgie”? Zo kwam je op deze pagina terecht. Een perfect beginpunt als je zoekt naar DE erkende verdeler. Daarvoor ben je bij ons op het juiste adres.
De enige echte holografische projector met bijhorend management platform en diverse diensten vind je bij Hyperfocus.be. Denk daarbij aan de unieke  3d design studio.

We zijn er trots op dat hyperfocus.be (Notion technologies bvba) werd uitgekozen om deze unieke technologie te verdelen in België. Zeker omdat de selectiecriteria enorm streng zijn.

Normen, waarden en competenties

Hypervsn  streeft ernaar om  partners te selecteren die hun normen omarmen. Wij beschikken over de nodige ervaring en competenties om de Hypervsn oplossing aan onze klanten te leveren op het hoogste professionele niveau.
Als Belgische partner zijn we een enthousiaste voorstander van 3D technologie en holografische toepassingen. Een grondige kennis van zowel marketing als high end technologie is de noodzakelijke basis. Die wordt versterkt met een passie voor het leveren van uitzonderlijke ervaringen aan onze klanten. Al deze eigenschappen maken van ons een bevoorrechte “Hypervsn België partner”.

Kopen of huren?

Ben je van plan om geregeld  van deze diensten gebruik te maken? Dan is het meest rendabel om de projector aan te kopen. Is het eerder sporadisch of is het een heel grote tijdelijke installatie? Dan kies je best voor het huren van de WALL.

Vraag vrijblijvend je offerte aan

Je 3D video projector ligt binnen handbereik.

Vraag je demo aan

Je 3D video projector volledig uitgelegd.

Hypervsn creëert behoefte

De kracht van 3D visuals

De modere commerciële wereld heeft te kampen met steeds toenemende concurrentie en een veranderend consumentengedrag. Het draait meer en meer om het onderscheidend vermogen en het toepassen van innovatieve mediatechnologie en altijd relevante content. Het is simpelweg niet meer genoeg om de consument te bereiken met statische inhoud. Inspelen op emoties vervult een steeds belangrijkere rol in het sturen en activeren van menselijk gedrag. Kijk hoe het werkt.

Een ultieme 3D beleving

Met die wetenschap is dit unieke product ontstaan; een ultieme 3D-beleving die gezien wordt. Deze holografische 3D oplossing creëert daarmee een enorme stopkracht en betrokkenheid van degene die in de buurt aanwezig is. Het stelt jouw merk in staat om een specifieke boodschap om te zetten in unieke multidimensionale visuele communicatie. Je brengt je bezoekers in een staat van hyperfocus.

Bekijk de toepassingen

Meer uitleg over instore communicatie en etalage reclame