U bent hier: Home » Mens machineinteractie, MCI, HCI, bi-directionele communicatie met Hypevrvsn
OOH toepassingen:Holografische games – Hyperfaces – 3D modeler – sensor – AI
Mens-machineinteractie, de sleutel naar de toekomst.
Mens-machineinteractie, of afgekort MCI (Engelstalig HMI) duidt op de wisselwerking tussen mensen en machines, waaronder computers. De interactie wordt tot stand gebracht door een gebruikersinterface. Die gebruikers interface kan zowel hardware als software omvatten.
De laatste jaren vindt er ook een enorme evolutie plaats op het gebied van IOT, SMART en AI, om er maar enkele te noemen. We komen verder op deze pagina hierop terug.
Meer over Hypervsn solo in OOH toepassingen.


Opbouwen van uw merk
De toekomst van interactieve hologramtechnologie
De toekomst is verzekerd met HYPERVSN interactieve technologie. Op dit moment is het onmogelijk om alle manieren te bedenken om van dit fenomeen te profiteren, maar laten we het toch proberen aan de hand van een aantal voorbeelden:
- Interactieve menu’s geïnstalleerd in cafés en bars
- Interactieve kaarten die worden gebruikt voor weersvoorspellingen
- Interactieve presentaties tijdens zakelijke bijeenkomsten
- Aangepaste 3D-equalizers uitgelicht in nachtclubs
- 3D-objectmodellering gebruikt voor engineering
- Interactieve dienstregelingen beschikbaar op treinstations en luchthavens
Wat de toekomst van interactieve hologrammen ook inhoudt, we weten dat het geweldig gaat worden en we kiezen ervoor om in de voorhoede van dit avontuur te staan!
Naast de ontwikkelingen die door Hypervsn worden aangekondigd, werken wij samen met onze partner QC Solutions aan oplossingsgerichte projecten.
Blog bericht: De toekomst is holografisch

User interface design
Wij ontwikkelden en testten reeds de kern van de gebruikersinterface. Op die manier kunnen we zowel verbinden met hypervsn display alsook met diverse rand apparaten. Elke toepassing die ons wordt gevraagd wordt op maat voor u gebouwd met de mens-machineinteractie als basis.

Meten van diverse waarden
Met sensoren meten we bepaalde waarden die te maken hebben met luchtvochtigheid, temperatuur, druk, debiet, gewicht, afstand enz. Die exacte waarde of de verandering in de ingestelde waarde wordt door onze interface vertaald naar een aktie die het Hypervsn toestel moet uitvoeren.
Enkele voorbeelden:
- Met de geschikte sensoren meten wij regen, zon en tonen overeenkomstig een animatie
- Wij meten de licht intensiteit buiten. Afhankelijk van de waarde wordt een dag-of avond programma getoond
- Wij tellen de mensen die voorbij komen en geven geregeld het aantal in een geanimeerde video
- Wij meten de tijd die iemand blijft staan aan een product en tonen de juiste animatie

Hybride systemen
Met een hybride systeem bedoelen we een combinatie van Hypervsn 3d holografie met traditionele displays of LED schermen. Door het inzetten van media servers kunnen de beelden gesynchroniseerd worden of één grote animatie vormen.

Streaming
Vanaf Q2-Q3 2021 wordt verwacht dat wij ook streaming kunnen aanbieden. Dit opent mogelijkheden naar teleconferencing en koppeling van beeldcaptatie aan de Hypervsn Led fan.

Uitlezen van ID's
Met uitlezen van ID’s mikken we op de toepassing van toegang badges, RF tag detectie enz… Denk daarbij aan het tonen van de naam van de bezoeker op basis van een badge en zo veel meer.

Hypervsn zit ook niet stil
Op ISE2020 stelde Hypervsn een aantal innovaties voor.
Holografische gaming
HYPERVSN toont het meest iconische puzzelspel TETRIS en laat de mensen spelen zonder een knop aan te raken.
HyperFaces
Real-time 3D-portretten van de gezichten van mensen worden werkelijkheid met de HyperFaces-oplossing. Dit formaat van interactieve hologrammen is vooral populair bij jonge mensen. Die zijn dol zijn op de manier waarop ze een virtueel masker kunnen opzetten en verschillende soorten karakters kunnen worden.
3D-modeler
3D Modeler kan klanten helpen om ingewikkelde aanbiedingen volledig te begrijpen. Het stelt hen in staat holografische objecten met één handgebaar te ontleden. 3D Modeler is niet alleen een geweldige manier voor het publiek om plezier te hebben. Het is ook buitengewoon waardevol voor bedrijven en de wetenschap. Scholen, ziekenhuizen en onderzoekscentra kunnen het gebruiken als een levensecht visueel hulpmiddel voor studies en consultaties. Denk aan de mogelijkheden!

IOT (internet of things)
Bron: wikipedia: Het internet der dingen (Engels: Internet of Things, IoT) is het geheel aan apparaten (“dingen”) die via internet verbindingen met andere apparaten of systemen in contact staan en daarmee gegevens uitwisselen. Alledaagse voorwerpen fungeren als een entiteit op het internet, kunnen communiceren met personen en met andere objecten, en op grond hiervan autonome beslissingen nemen. De mogelijkheden die ontstaan wanneer fysieke objecten en de virtuele wereld samenkomen, vormen een belangrijk aspect van het internet der dingen.
Op dit moment staat dit nog in de stijgers. Van zodra we de streaming kunnen gebruiken zullen we daarmee gaan testen.

Hologram mens en hologram
Op dit moment zijn wij al meer dan een jaar in staat om een mens (persoon) of avatar die vooraf werd opgenomen te tonen op een schaal 1:1.
Van zodra de streaming mogelijk wordt, gaan wij uittesten om een persoon of avatar in real time te tonen.
Blog bericht: Hologram mens

Meten van bezoekersstromen en sentiment
Binnenkort meer hierover.