skip to Main Content

U bent hier: Home » Out-of-Home-reclame

OOH-projecten van a tot z

Werkzaam in de hele Benelux

Verkoop én verhuur

Out-of-Home-reclame is de ideale manier om een groot publiek te bereiken door middel van offline marketingcommunicatie. Het omvat elke vorm van buitenreclame en is niet meer weg te denken uit het straatbeeld. Het kan zowel om een op zichzelf staande Out-of-Home-advertentie gaan, als om een complete OOH-mediacampagne. Voor welke soort Out-of-Home-reclame je kiest, hangt af van wat je advertentiedoel is, hoe groot je je bereik wenst en hoeveel het budget bedraagt.

Heb je nog vragen?

Een Out-of-Home-reclame op maat van je bedrijf

Hyperfocus uit Lochristi, nabij Gent, helpt je een OOH-mediacampagne van a tot z uit te denken, te realiseren en op te volgen. We werken volgens het turn-Key principe, wat betekent dat ons bedrijf de volledige uitwerking en verantwoordelijk van het project draagt. Zo heb je altijd een vaste partner waar je terechtkan bij vragen. Het laat het ons toe om te allen tijde de volledige controle over het project te behouden, of het nu gaat om een complete OOH-mediacampagne of een afzonderlijke Out-of-Home-advertentie. Bovendien kunnen we snel schakelen wanneer nodig. Er gaat heel wat voorbereiding aan een doordachte OOH-mediacampagne vooraf. Welke mogelijkheden zijn er, welke doelgroep wil je bereiken en welke boodschap wil je verspreiden? Kies je voor interactieve OOH-reclame? En welke conversie wil je hiermee creëren? Wij helpen je een antwoord te vinden op deze vragen, om zo de ideale OOH-mediacampagne te bekomen.

Interactieve OOH-reclame zowel met als zonder audio

Out-of-Home-reclame bestaat in uiteenlopende uitvoeringen. Zo bestaan er uitsluitend visuele reclamedragers, anderen worden dan weer versterkt door middel van audiovisuele technologie. Met interactieve OOH-reclame betrek je je doelgroep bij de campagne, terwijl het anders puur informatief is. Een Out-of-Home-advertentie is altijd digitaal en springt onmiddellijk in het oog. Deze kan zowel met als zonder audio worden ontworpen. Bij audiovisuele toepassingen wordt er altijd gewerkt met hoogwaardige digital Out-of-Home-toepassingen. Het al dan niet interactieve karakter van de OOH-reclame bepaal je volledig zelf.

billboard reclamebord betekenis. Hyperfocus kennisbank
reclame betekenis. Hyperfocus kennisbank

Complete uitwerking tot in het kleinste detail

Sommige klanten komen naar ons toe met een idee over Out-of-Home-reclame. Wij zorgen dan voor de finetuning en de uitwerking ervan. Anderen weten precies hoe hun OOH-mediacampagne eruit moet zien en zien ons als een gespecialiseerde partner om dit tot in de puntjes uit te werken. In welk kamp je jezelf ook bevindt, Hyperfocus begeleid je door het hele proces heen. De mogelijkheden zijn uitgebreid. Een Out-of-Home-advertentie kan in diverse sectoren ingezet worden. Van retail tot horeca en van zorg tot onderwijs; interactieve OOH-home reclame doet het overal goed.

Ontdek de mogelijkheden van 3D-visualisatie voor een succesvolle Out-of-Home-reclame

Bij Out-of-Home-reclame kan er gebruik worden gemaakt van adaptieve mediums. Deze passen zich automatisch aan de omgeving of de gebruiker aan, waardoor er reactie en engagement ontstaat. Daarnaast is er ook Out-of-Home-reclame die louter een boodschap of afbeelding weergeeft. Beide mogelijkheden hebben hun eigen voordelen, welke we je graag verder toelichten in een persoonlijk gesprek. Heb je interesse in een van onze diensten en wil je graag meer informatie verkrijgen? Contacteer ons vrijblijvend door een bericht achter te laten via ons contactformulier of via het e-mailadres hyper@hyperfocus.be. We zijn ook telefonisch bereikbaar op het nummer +32-(0)496529232.

Out-of-Home-reclame