buitenreclame betekenis

Lees hier ons blogbericht

Buitenreclame met 3D en holografie
Buitenreclame evolueert van statische beelden naar meeslepende ervaringen met 3D en holografische technologie. Bewegende en interactieve visuals trekken de aandacht, blijven beter hangen en passen zich realtime aan het publiek of de locatie aan. Van zwevende hologrammen boven winkelstraten tot interactieve installaties op festivals: deze innovatieve vorm van adverteren vergroot engagement, stimuleert sociale media-deelbaarheid en versterkt het vooruitstrevende imago van merken.

buitenreclame illustratie begrippen Hyperfocus

Buitenreclame: opvallend aanwezig in de openbare ruimte

Buitenreclame omvat alle vormen van adverteren in de publieke ruimte, zoals billboards, abri’s, gevelprojecties en evenementeninstallaties.

Door 3D- en holografische technologie toe te passen, verandert buitenreclame van statisch beeld naar een meeslepende beleving die voorbijgangers niet kunnen negeren.

Buitenreclame in combinatie met 3D en holografie

Door holografische technieken in te zetten, wordt buitenreclame:

  • Dynamisch – bewegende en zwevende visuals trekken meer aandacht
  • Interactief – voorbijgangers kunnen reageren via sensoren of mobiele integratie
  • Herinneringswaardig – 3D-beelden blijven langer in het geheugen
  • Realtime aanpasbaar – content kan worden afgestemd op tijdstip, locatie of publiek

Voorbeelden van 3D en holografische buitenreclame

  • 3D-hologrammen geprojecteerd boven een winkelstraat
  • Holografische billboards bij sportstadions
  • Projecties op gebouwen tijdens stadsfestivals
  • Interactieve straatinstallaties met motion tracking

Voordelen van 3D en holografie in buitenreclame

  • Opvallend: door de visuele diepte en beweging valt het direct op
  • Hogere engagement: mensen stoppen en maken foto’s of video’s
  • Deelbaar: campagnes worden sneller gedeeld op sociale media
  • Innovatief imago: merk positioneert zich als vooruitstrevend

Buitenreclame in de praktijk

"De holografische buitenreclame boven het station trok duizenden nieuwsgierige bezoekers en ging viraal op sociale media."

  • Gerelateerde termen
  • Offline marketing
  • Out-of-Home advertising (OOH)
  • Holografische display
  • Merkactivatie
  • Digital Out-of-Home (DOOH)

Trek publiek de straat op met 3D en holografie.

Transformeer buitenreclame tot een ervaring die mensen raakt en onthouden.
Vraag een gesprek aan over holografisch buitenreclameconcept aan

Deel

Meer posts

Stuur ons je vraag