+32 (0) 496 529232

SEARCH
U bent hier: Home » Over ons

De geschiedenis

Reeds als start up kon Kino-mo rekenen op de steun van de wereldberoemde investeerders Mark Cuban en Sir Richard Branson (bekend van oa Virgin Express luchtmaatschappij). Intussen is Kino-mo uitgegroeid tot een wereldwijd opkomend bedrijf dat slimme, emotioneel meeslepende en visueel impactvolle technologieën ontwikkelt en levert.
Hypervsn ™ -oplossing door Kino-mo ontving een reeks prijzen waaronder “Top 3 British Innovations of the Year” en werd door Mashable en USA Today tot World’s 10 meest veelbelovende technologieën uitgeroepen.
De eerste ideeën voor Hypervsn werden gevormd tijdens promotieonderzoek aan de Universiteit van Oxford naar de analyse van 3D-beelden en de manier waarop menselijke hersenen deze verwerken. In 2012 richtten Kiryl Chykeyuk en zijn jeugdvriend, Art Stavenka, Kino-mo op en creëerden een innovatief product, het ‘video-fietsscherm’ dat de hoofdprijs ontving van investeerders op de show Dragons ‘Den.
Een jaar later ontwikkelden Kiryl en Art het eerste prototype van Hypervsn en richtten hun inspanningen op het bouwen van een complete visuele oplossing.

By Kino-Mo

Notion technologies

HyperFocus.be

De geschiedenis

Hyperfocus.be is een merk van Notion technologies.