U bent hier: Home » Innovatie recreatie, ontspanning vrije tijd musea sport themapark
OOH Ontspanning: vrije tijd – museum – cinema – sport – themapark – gevelreclame en logo’s
Innovatie in de recreatie branche. 3d holografie doet zijn intrede in de vrijetijdssector
Innovatie voor recreatie branche, ontspanning vrije tijd musea sport themapark. Wees voorbereid op een gedragsverandering in de vrijetijdsmarkt
Wist u dat u de Hypervsn ook kunt huren voor evenementen?
Branding in vrijetijdsattracties
Branding- Veiligheid – interactie
Door 3d holografische projectie kunnen merken waarde toevoegen in termen van hun strategie. Het kan ingeschakeld worden om kleine ervaringen samen te brengen tot een langere ervaring.
Sommige veranderingen worden versneld doorgevoerd zoals virtuele wachtrijen, gamification vóór aankomst, de inspanningen op het vlak van hygiëne worden verdergezet. Mensen zullen zich volkomen veilig moeten voelen.
De basisbehoefte voor sociale interactie zal zijn in de toekomst nog aan belang winnen. Of het via sociale media of persoonlijk verloopt.
Voorbeelden van andere sectoren die OOH gebruiken: HORECA / HOTELS / RETAIL / INTERNE COMMUNICATIE BEDRIJF

De recreatie sector of vrijetijdssector is enorm uitgebreid. De volgende lijst is dan ook niet volledig.
- sport stadium, zwembaden, sporthal, sportwedstrijden op openbaar terrein
- pretpark, themapark, bungalow park, attractiepark, carting, bowling, dierenpark, …
- musea, historische gebouwen, …
- cinema, theaterzaal, …
Vermaak, verbaas en inspireer
HYPERVSN is zoveel meer dan een holografisch apparaat, het is een volledig geïntegreerde digitale oplossing, compleet met hardware, software en verbluffende 3D-inhoud.

Verbeter uw branding
Breng uw merk en speciale aanbiedingen tot leven in 3D. De wereld van vrije tijd zal nooit meer hetzelfde zijn.