Innovatie voor hippe hotels besparen op personeel en informeert klanten.
Innovatie voor hotels met holografische technologie
Innovatie voor hotels, hospitality, reissector, openbaar vervoer en onthaal. Hoe kunt u uw lobby zone transformeren en uw gasten entertainen met bvb holografische weerberichten, digitaal geanimeerde klokken, 3D-welkomstborden en uw merklogo die in de lucht zweven. De digitale mens heeft de laatste tijd aan aandacht gewonnen.
Hotels van de toekomst maken gebruik van innovatieve technologie om de gastervaring te verbeteren. Dat gaat van visuele en audiotechnologieën tot kunstmatige intelligentie. Er wordt geïnvesteerd in nieuwe manieren om gasten te betrekken en hun verblijf aangenamer te maken.
Door deze innovatie voor hotels te integreren, kunnen ze een unieke sfeer creëren die hen onderscheidt van hun concurrenten. Naast het verbeteren van de klanttevredenheid, kunnen deze vernieuwingen ook helpen om de operationele efficiëntie te verbeteren en de kosten te verlagen.
Hotel innovatie met holografische technologie
Geavanceerde visuele oplossingen
welkom, bewegwijzering, zakenplanning
Tegenwoordig zijn consumenten gewend geraakt aan alles wat snel en gemakkelijk is. Die zelfde consument zorgt ervoor gezorgd dat ook de “hospitality” sector zich technologisch moet transformeren.
Efficiëntie en kosten verlaging
Het is niet enkel de consument die bepaalt wat de vereisten zijn van deze technologie. Enerzijds moeten deze technologieën en concepten er voor zorgen dat de efficiëntie van de organisatie op het gebied van zowel personeel als middelen worden verbeterd. Anderzijds moet het tijd besparen voor de consument en de totale kosten verlagen. Ook moet het consumenten onderdompelen in uw merk-ervaring. Holografische 3D displays kunnen al die eisen invullen.
Welke sectoren zijn ingedeeld in deze branche?
De sectoren die wij hebben ingedeeld bij Hotels zijn bedrijven die te maken hebben met een reiziger. Zowel de reiziger in de vrije tijd, als de professionele reiziger.
Ongeacht of de dienst wordt uitgebaat door private bedrijven of de overheid. De nood aan dezelfde soort communicatie is vergelijkbaar bij al deze activiteiten.
- Hotels en andere vormen van overnachting: Communicatie aan de receptie, de liften, de gangen, het sanitair, de bar, het restaurant, de fitness ruimte of andere ontspanning, evenementen zaal enz…
- Reisbureau: product presentatie, weersvoorspellingen, branding, …
- Luchthaven, ferry diensten, station, bushalte – tramhalte (ABRI)
Voordelen van de hotel sector
Focus van vernieuwing; verkoop stimuleren
- betaalde hotelservices promoten die tijdens hun verblijf aan gasten worden aangeboden.
- reclame maken voor speciale evenementen die plaatsvinden in of rond de verblijfplaats.
- markeer seizoensgebonden tarieven of kamer upgrades die beschikbaar zijn bij het inchecken.
Merk imago verbeteren
-
beeld een vijfsterren ervaring uit met de modernste 3D-technologie
-
creëer een onvergetelijke sfeer van aankomst tot uitchecken
-
bouw emotionele band op met gasten door het verhaal van uw zaak tot leven te brengen.
Gasten ervaring verbeteren
- help de reizigers door het resort te navigeren met opvallende bewegwijzering
- gasten zich thuis laten voelen met virtuele assistenten die hen verwelkomen.
Locaties in hotel
Een oprechte gastvrijheid met eenvoud
Waarom? Wanneer gasten op hun bestemming aankomen, hebben ze misschien net een lange reisdag achter de rug. Ze hebben een drukke zakelijke agenda, of ze willen zo snel mogelijk ontspannen met het gezin.
Hoe oplossen? Zorg er voor dat de incheck ervaring zo eenvoudig en efficiënt gebeurd. Dit is het eerste aandachtspunt in OOH en signage en events.
On demand en gepersonaliseerd voor uw gasten
Door intelligente oplossingen kunnen 3D hologram systemen worden omgevormd tot gepersonaliseerde informatie schermen. Denk daarbij aan Wayfinding tools, on-site bibliotheek, service desk, bezienswaardigheden in de buurt enz…Dit kan gebeuren met hybride systemen bestaande uit 2D schermen en 3D holografische schermen.
De holografische mens is DE oplossing om op een persoonlijke aandacht te besteden aan uw gasten, ook al is er geen personeel aanwezig.
U kan de impact nog groter maken. Bekijk hoe je al kan starten met het huren van een Hypervsn Wall. Deze wall is zo modulair dat u hem als bouwblokken in verschillende formaten kan opbouwen.
Gasten beschermen is een basistaak
Sinds Corona staat de aandacht voor veiligheid van de bezoekers hoger op de prioriteitenlijst. Buiten het algemeen belang zijn er nog andere veiligheidssituaties die zich kunnen voordoen. Bijvoorbeeld bij gevaarlijke weersomstandigheden of brand kunnen er mensen verwittigd worden. Dit is een vorm van OOH, signage en event vernieuwing die vooral inspeelt op het gevoel van veiligheid voor uw gasten.