stopping power in marketing
Inhoud tabel
Een geheim wapen, stopping power in marketing
Wat maakt stopping power in marketing zo belangrijk? De wereld is de afgelopen jaren flink veranderd. De media plaatst negatieve berichtgeving graag extra in de verf. Hieruit volgt de indruk dat het allemaal kommer en kwel is. De wereld draait door. Als gevolg daarvan wordt het gemoed van vele mensen negatief beïnvloed. Het komt er op neer dat we niet mogen vergeten dat mensen beslissingen nemen en consumeren. Want iedereen zoekt daarom meer dan ooit naar een klein beetje geluk, vreugde en afleiding.
Als u die vreugde als bedrijf geregeld in het leven van klanten en prospects kan brengen zullen ze dit zeker waarderen. Dit wil zeggen dat consumenten deze geweldige ervaring sneller zullen delen. Uw merk wordt “top of mind” bij hun volgende koopbeslissing. Dat maakt stopping power in marketing zo belangrijk.
Dat kan echter geen “one shot” zijn maar daar moet aan gebouwd worden op een langere termijn. Want bedrijven die dit goed doen combineren het vermogen van denken en voelen. Voelen met alle zintuigen.
Stopping power in marketingfuncties, een voorbeeld
Een voorbeeld. Als uw producten of diensten ideaal zijn voor CFO’s, kunt u zich alleen op mensen met CFO in hun titel richten. Uw conversies zullen verhogen en uiteindelijk gaat u geld besparen. U kunt geen oplossingen of diensten maken en DAN kiezen om het op de markt te brengen.
Dit doet me denken aan een uitspraak die ik tientallen jaren hoorde
“ first shoot, when you hit something, then call it a target.“
Uw klanten zijn mensen zoals u en ik. De huidige consument verveelt zich snel en u zult afwisseling moeten bieden om hun aandacht vast te houden. Sterker nog, als u bepaalde markten verkiest, moet u erkennen dat consumenten alleen de dingen doen die zij doen omdat bedrijven proberen geld te verdienen. De economie is markt gestuurd en niet product gestuurd. Dit in tegenstelling tot vroeger.
Een nieuwe kijk op stopping power in Marketing
Meer dan één bedrijf voelt zich onwennig bij het beantwoorden van vragen van een zakelijke klant. Er zijn bedrijven die erin slaagden om een drastische stijging van het bewustzijn, het publiek, merkloyaliteit en verkoop aan te halen als resultaat van een energieke website. Dit gecombineerd met OOHA (Out of Home advertising)
Als uw organisatie bijvoorbeeld een staalfabrikant is, dan is Tumblr waarschijnlijk niet de ideale oplossing voor u. Veel bedrijven geloven ten onrechte dat positionering en een USP (unique selling proposition) precies dezelfde begrippen zijn.
Kies voor de juiste stopping power in marketing
Serieus, veel mensen onderschatten het effect van een sterk lichamelijk welzijn. Als voorbeeld zijn er enorme voordelen aan het herbestemmen van inhoud. Evenzeer is het een moeiteloze methode om de gaten in uw inhoudsschema te vullen. Want het grootste deel van het werk al is voltooid. Daarmee liggen de kansen voor het grijpen voor kanaalinnovatie in een niche. Stopping power in marketing is belangrijk voor ons allemaal om te beseffen dat we hulp kunnen vinden als we het eenmaal nodig hebben.
De betekenis van stopping power in marketing
Anders moet u uw campagnes mogelijk verder optimaliseren. U kunt uiteindelijk kiezen of uw campagne continu moet worden getoond, of tot een specifieke datum. Je zou een strategie moeten vinden die je kunt aansturen. Bijvoorbeeld met een CMS (Content management system ).
Een goed plan
Om je plan echt goed uit te voeren, moet je goed opletten wat er gebeurt in jouw unieke handelsgebied. Dit komt door nieuwe informatie en inzichten die op je pad komen, Daardoor zal u waarschijnlijk uw plan een beetje moeten bijsturen. De hele opzet is er op gericht dat uw verantwoordelijke manager een deel van het plan voelt en de plannen begrijpt. Waardoor het totale succes van het bedrijf afhangt van een goede planning. Daarom is het de kunst om echt een heel groot programma uit te rollen dat duizenden mensen bereikt. Als gevolg daarvan dient u intern over de noodzakelijke onderhandelingsmacht te beschikken.
Er zijn veel meer soorten informatie die we kunnen en zouden moeten consumeren. Daardoor hebt u dus informatie nodig die u kunt gebruiken. Een gevolg is dat slechte informatie resulteert in slechte details. Soms dient u de contentbehoefte een klein beetje te wijzigen en te herbestemmen om je publiek geïnteresseerd te blijven houden. Lees ook meer over augmented reality.