skip to Main Content
Instore Communicatie Met HYPERVSN Projectoren

instore communicatie en promotie

[trx_sc_title title_style=”default” title_tag=”h1″ title_align=”center” scheme=”default” title=”The next big thing” subtitle=”bewezen resultaten met 3D holografie” description=”Meer verkoop door intelligente instore communicatie en promotie. Indrukwekkende hologram advertising” css=”.vc_custom_1600588697811{padding-top: 25px !important;padding-bottom: 25px !important;}”]
hyperfocus - Hypervsn België - Nederland - Luxemburg authorized reseller wit hypervsn

Wie wil z'n omzet verhogen?

Verhoog je omzet in uw winkel

Stippel samen met ons het ideale traject uit

U bent hier:

Home » Blog posts » hypervsn display, hypervsn display technologie » instore communicatie en promotie

Instore communicatie en promotie, hologram advertising en bewegwijzering

Instore communicatie en promotie met kino-mo aan een winkel van Sephora. Hologram advertising

Stuur de koopbeslissing van je klanten

Met de juiste communicatie en promotie zet je de producten in je winkel extra in de kijker. Waarom zou je dit moeten overwegen?

Het is namelijk bewezen dat meer dan 70% van de aankoopbeslissingen op de winkelvloer wordt genomen.

Kijkgedrag en koopgedrag

De observatie van zowel het loop- als kijkgedrag van klanten is een continue oefening. Doordat het gedrag van de consument intussen dermate is veranderd dringt een slimme keuze zich op. Daar komt 3D holografische projectie om de hoek kijken. hyperfocus.be kan je creatieve en competitieve oplossingen bieden van het merk Hypervsn (Kino-mo).

Doordacht en niet intrusief Inspelen op het gedrag van klanten

De juiste instore communicatie

Met de juiste instore communicatie en promotie speel je in op het (koop)gedrag van je klanten. 3D advertising heeft het potentieel om in belangrijke mate de rol van traditionele displays over te nemen.

Indrukwekkende technologie

Deze indrukwekkende technologie voegt letterlijk een dimensie toe. Kortom, de rol van goede instore communicatie en promotie  is om te Inspireren, informeren, entertainen en de weg wijzen naar fastmovers, producten in promotie of waar je maar wil. Kijk hoe deze technologie voor u werkt.

instore communicatie en promotie kino-Mo_hypervsn. Hologram advertising

Laat niets aan het toeval over

instore communicatie mind blowing hypervsn tekst

Gedrag en sentiment

De kunst bestaat er in om zo weinig mogelijk aan het toeval over te laten. Het is al meermaals aangetoond dat gedrag en sentiment te sturen en te voorspellen is. In de keuze voor de beste instore communicatie en promotie hou je rekening met alle KPI’s. Uiteraard is er aandacht voor de return on investment.

Twee vliegen…

Met hologram advertising sla je twee vliegen in één klap. Deze indrukwekkende technologie is intussen betaalbaar geworden en heeft een enorme impact. Als klap op de vuurpijl worden uw medewerkers ontlast en kan elke unit van op één centraal punt worden aangestuurd. Dankzij het content management platform van Hypervsn kan je uitgekiende campagnes met hologram advertising ontwerpen en uitrollen.

Bekijk de diverse toepassingen van holographic displays

Merkbeleving verhogen met instore promotie

Hyperfocus helpt u. Van idee tot realisatie

Met instore promotie kan je merk helemaal tot zijn recht komen. Hier kan Hyperfocus je bij helpen, want Hyperfocus.be heeft verschillende mogelijkheden te bieden om je producten onder de aandacht te brengen via 3D holografie. Eén oplossing met tal van mogelijkheden. Afhankelijk van je wensen en behoeften creëren wij de meest geschikte oplossing met hologram advertising die bij je winkel past.

Toepassingen

  • retail, kleinhandel, detailhandel
  • immobiliën
  • reisbureau’s
  • bank filialen
cola blik met hypervsn 3D display draait in de lucht boven een rayon drank

Contact formulier - adres gegevens - blog berichten - sociale media

blank

Wim Mussche

Wim Mussche is zaakvoerder/eigenaar van Notion technologies. Opgericht in 2002 en actief in online marketing in het algemeen en diensten voor de evenementensector in het bijzonder.