skip to Main Content
+32-(0)496529232 hyper@hyperfocus.be
hoe kunnen banken innoveren dankzij Hypervsn

Hoe kan je als bank innoveren met 3D holografische beelden

Banken en verzekeringen kunnen innoveren met 3D-holografische beelden

De financiële sector staat bekend om zijn strikte imago. Daarbij wordt elk gebied van de bedrijfsactiviteiten gedefinieerd. Dat kan gaan van externe communicatie tot intern beheer. Maar net als veel andere sectoren, zoekt ook het bankwezen naar meer innovatieve oplossingen om continuïteit en groei te waarborgen.

 

Toenemende digitalisering van het bedrijfsproces

Afgezien van de toenemende digitalisering van diensten, waaronder online accounts, chat diensten, digitale valuta’s enz zijn er nog gebieden waar er onderzoek naar gedaan wordt. Eén van de belangrijkste gebieden die financiële dienstverleners onderzoeken zijn digital signage oplossingen.
In dit artikel zullen we enkele van de uitdagingen ontdekken waarmee banken en verzekeringen vandaag worden geconfronteerd. Daarnaast onderzoeken we hoe banken nieuwe technologieën gebruiken om deze uitdagingen aan te gaan en hun bedrijf te stimuleren.

Uitdagingen voor de financiële sector

In de afgelopen jaren is er in alle sectoren, met name in de banksector, gestreefd naar digitalisering.
Als consument streven we naar eenvoud, gemak en gebruiksvriendelijkheid. Daarbij verwachten we dat alles binnen handbereik is. 71 procent van de bevraagde bankdirecteuren (UK onderzoek) verklaart dat vooruitgang in andere sectoren ertoe heeft geleid dat mensen meer verwachten van hun financiële dienstverleners.

Hoe kan u dat vanuit het perspectief van bedrijfsbeheer aan uw klanten leveren?

Laten we enkele van de huidige problemen die specifiek van invloed zijn op de financiële sector tegen het licht houden. Vervolgens ontdekken we hoe deze uitdagingen kunnen worden aangegaan en, nog belangrijker, hoe ze kunnen worden overwonnen.

Uitdagingen in de branche oplossen met 3 innovaties voor digital signage

Wanneer een bank investeert om haar klanten tevreden te houden, is de kans groter dat ze die bank blijven gebruiken. Onderzoek door Temkin (UK), het onderzoeks-, advies- en trainingsbureau voor klantervaringen, suggereert dat maar liefst 69% van de klanten van bank is veranderd vanwege slechte service, niet vanwege de producten en diensten die ze leveren.

Meer  digitalisering?

blank

Meer digitalisering maakt het moeilijker, maar niet onmogelijk om klanten tevreden te houden met de dienstverlening. In plaats van tegen de trend in te vechten, zouden banken moeten proberen de digitale revolutie te omarmen en manieren te vinden om technologie te gebruiken om hun bedrijf te stimuleren.
Naast verbeteringen in online services is digital signage één van de manieren waarop banken contact kunnen maken met klanten die de filialen bezoeken.
Hier zijn de drie belangrijkste manieren waarop u digital signage kunt betrekken bij uw bedrijfsstrategie.

Waarom is HYPERVSN een perfecte oplossing voor uw bank?

HYPERVSN is een geïntegreerd 3Dholografisch weergave systeem waarmee banken en financiële faciliteiten ongelooflijke 3D-beelden kunnen creëren, weergeven en beheren. Deze beelden geven die klanten een WOW gevoel met holografische content die in de lucht lijkt te zweven.
 Solo of Wall, HYPERVSN richt zich op kwaliteit en maatwerk. Het merk zorgt ervoor dat u het beste van het beste binnen handbereik hebt.
 Dit is de nieuwste display technologie. HYPERVSN is een nieuwe manier om contact te maken met uw klanten en hun interesse voor financiën opnieuw aan te wakkeren.

Met HYPERVSN kunt u van een gewoon bankbezoek een buitengewone ervaring maken, terwijl u toch de professionaliteit behoudt die uw klanten het meest waarderen.
 Het ecosysteem van HYPERVSN bestaat uit twee elementen, waarmee banken kunnen worden gepersonaliseerd om aan hun behoeften te voldoen.
Dit zijn:

Hoe kan U HYPERVSN gebruiken in mijn bank?

Bent u een een nieuwkomer in de wereld van HYPERVSN en 3D-beelden?  Dan kan het een uitdaging zijn om u voor te stellen wat u er precies mee kunt doen en hoe u uw activiteiten kunt stimuleren met 3D-inhoud.
Laat ons u helpen met enkele belangrijke ideeën voor uw branche:

wachtrij bij bank animeren en informeren met HYPERVSN

Hoe kan U HYPERVSN zelf ervaren?

Hypervsn Kino-Mo logo. Valt onder copyright en TradeMark bepalingen

HYPERVSN is wereldwijd actief. U kunt erop vertrouwen dat u de hoogste klantenservice van ons ontvangt, om aan uw zakelijke behoeften te voldoen.
Het “Integrated 3D Holographic Display System” van HYPERVSN is wereldwijd beschikbaar om te huren of te kopen. Zowel voor koop als huur bent u bij Hyperfocus.be op het juiste adres. Ook voor het ontwerpen van geanimeerde 3D content kunt u bij ons terecht.

Bij het beslissen welke optie het beste is voor uw bedrijf, zijn hier enkele aandachtspunten:

Kopen

  • Ik ben klaar om te investeren in HYPERVSN voor mijn bank
  • Ik geloof dat HYPERVSN de toekomst is en ik ben klaar om lid te worden
  • Ik wil nieuwe innovatieve systemen voor mijn bank integreren

Huur

  • Ik wil HYPERVSN proberen voordat ik het koop
  • Ik heb een éénmalig evenement waarvoor ik HYPERVSN wil gebruiken
blank

Wim Mussche is zaakvoerder/eigenaar van Notion technologies. Opgericht in 2002. Opsporen en introduceren van technologie voor marketing. 3D holografische projectie, ultrasonic directional speakers, AI marketing en Foto-en video marketing. Vaste installaties, evenementen en POC.