skip to Main Content
De Toekomst Is Holografisch

De toekomst is holografisch

De toekomst is holografisch

Wat kunnen we verwachten van holografie?

Wie denkt dat Holografie enkel wordt gebruikt om logo’s of frisdrank flesjes te laten ronddraaien heeft het goed mis.

blank

Omdat het gebruik van 3D–holografische beelden in het bedrijfsleven toeneemt, kunnen we zeker zijn van één ding. Holografie zit in de lift. De oplossingen die we vandaag zien, zullen in snel tempo blijven veranderen. Het zijn vooral de behoeften van het bedrijfsleven die deze vraag triggeren. Als gevolg hiervan verschijnen er nog meer innovatieve oplossingen.

De gebruiker beslist

Mensen zullen zelf steeds meer meeslepende ervaringen blijven eisen. Het is misschien moeilijk te geloven. Men heeft alle technologie op zak met de smartphone. Kortom, die is niet meer weg te denken. De trend die al jaren de technologie beheerst is “downsizing”. Enerzijds moesten toestellen steeds kleiner en kleiner worden. Anderzijds wordt die trendbij holografie niet doorgetrokken.

HYPERVSN neemt de toekomst in handen

HYPERVSN ontwikkelt 3D holografische beelden die de toeschouwer verwonderen en betrekken. Eén van de nieuwste oplossingen maakt gebruik van “LeapMotion” – handbeweging. Dankzij deze technologie wordt de gebruiker in staat gesteld om zelf de beelden te bewegen.

Een SDK

De Software Development Kits (SDK) biedt bedrijven de mogelijkheid om 3D-beelden aan te passen aan hun eigen behoeften. Zo kunnen ze zelf Interactieve elementen toevoegen. Voorbeelden daarvan zijn: touchscreen technologie, gebarencontrole en zelfs kunstmatige intelligentie (AI). Hierdoor kan het geslacht, de leeftijd of andere onderscheidbare kenmerken van een gebruiker herkennen en daarop inspelen.

De holografische gok automaat

toekomst is holografischIn 2018 rolde HYPERVSN een bijzonder indrukwekkend project uit.  ’s Werelds eerste holografische slotmachine. Die maakte zijn debuut  in Las Vegas, Nevada. Waar anders?  Dankzij deze holografische gokautomaat werd  de drukte aangewakkerd. Daardoor kregen bezoekers de kans kregen om aan het handvat te trekken en hun geluk beproeven. De winnaars van de holografische jackpot zagen 3D-kersen op een rij.

blank

Wim Mussche

Wim Mussche is zaakvoerder/eigenaar van Notion technologies. Opgericht in 2002. Opsporen en introduceren van technologie voor marketing. 3D holografische projectie, ultrasonic directional speakers, AI marketing en Foto-en video marketing. Vaste installaties, evenementen en POC.