skip to Main Content
Hologram Human In Marketing

Holographic humans in marketing

Holographic humans gebruikt in marketing

Het gebruik van “holographic humans” is een krachtig medium om uw boodschap met uw publiek te delen. Daardoor wordt de algehele impact van uw reclameboodschap vele malen groter.

Weergeven van nieuwe trends

U hoeft als bedrijf niet eens bezig zijn met technologie. Gebruik een levensgroot 3Dholografisch display om nieuwe trends in uw sector weer te geven, informatie over uw merk te geven of uw nieuwste producten te presenteren. Tegelijkertijd zullen holographic humans ook werken als een gespreksonderwerp.

Volgende generatie van reclame en marketing

Holografische technologieën, waaronder 3D holografie, zijn de volgende generatie van reclame en marketing. Met holographic humans kunnen uw holografische projecties eenvoudig worden geïntegreerd met huidige marketinginitiatieven. Uw hologrammen kunnen strategisch worden geplaatst in uw zaak of op een beurs. U kunt dan onze holographic display software gebruiken om een gewelding orgigineel en productieplanning voor de toekomst te maken.

Waarom holographic humans?

Holografische menselijke interactie is de kunst van het combineren van twee of meer fysieke objecten om driedimensionale illusies te creëren met behulp van licht, geluid en interactie.De holografische mens is een opwindend nieuw element van reclame en interactieve communicatie. Die stelt ons in staat om verbazingwekkende veranderingen teweeg te brengen. Het zal uw manier waarop u denkt over marketing en promoties drastisch wijzigen.

Gevoel van betrokkenheid

Door 3D holografische technologie te gebruiken, kunt u op een geheel nieuwe manier reclame maken voor uw merk. Omdat het beeld in de lucht lijkt te zweven zal het gebruikers boeien en informeren. Zo zal er een gevoel van betrokkenheid bij uw inhoud ontstaan. De hologrammen die worden gecreëerd zijn niet alleen uniek voor uw merk, maar ook voor uw boodschap Daardoor krijgt u meer bekendheid en nieuwe kansen om bij uw klanten een hoger rendement op uw investering te genereren.

De illusie met resultaat holographic humans

De mens maakt eigenlijk geen deel uit van onze werkelijkheid, maar is er een representatie van. De holographic humans die in advertenties worden getoond, zijn gemaakt met behulp van een speciale scantechniek, met een greenscreen of puur digitaal met een avatar. Omdat de mensen driedimensionale projecties van zichzelf in onze werkelijkheid zijn, hebben ze een driedimensionaal uiterlijk.

Uw bedrijf letterlijk in een ander licht zetten

Door dit soort holografische technologie te gebruiken, kunt u uzelf en uw bedrijf in een geheel nieuw licht presenteren.Hoewel de hologrammen die door verschillende technologieën zijn gemaakt, echt lijken, zijn ze dat niet.

Gerelateerde berichten mbt holographic humans

  • https://www.hyperfocus.be/3d-advertising-display/
  • https://www.hyperfocus.be/vocabulary/generaties-overzicht/
  •  
blank

Wim Mussche

Wim Mussche is zaakvoerder/eigenaar van Notion technologies. Opgericht in 2002. Opsporen en introduceren van technologie voor marketing. 3D holografische projectie, ultrasonic directional speakers, AI marketing en Foto-en video marketing. Vaste installaties, evenementen en POC.