skip to Main Content
Wat Is DOOH Betekenis

DOOH betekenis

Hoewel de meerderheid van de OOH-installaties fysiek is, zijn het de digitale schermen die nu een cruciaal onderdeel gaan uitmaken van elke van OOH-campagne.

Daar is een goede reden voor. Ten eerste zorgen digitale schermen voor een betere optimalisatie. Dit betekent dat adverteerders meer gepersonaliseerde berichten kunnen creëren. Bovendien is het mogelijk om verschillende soorten triggers te gebruiken om een ​​meer dynamische (lees: interactief) vorm van OOH-advertenties te activeren.

Deze innovatie staat niet meer in de kinderschoenen en adverteerders hebben precies laten zien hoe effectief digitale OOH kan zijn.

Betere en nauwkeurigere gegevens helpen bij deze innovaties. Adverteerders kunnen nu in realtime dynamische media aanbieden op basis van de demografie en het gedrag van mobiele apparaten.

In realtime adverteren is van cruciaal belang, maar in werkelijkheid maakt het deel uit van een groeiende trend waarin de industrie een meer reactieve oplossing wordt. De grote hoeveelheid data die marketeers nu tot hun beschikking hebben, voedt dit. Deze veelzijdigheid stimuleert OOH-personalisatie en leidt tot fantastische resultaten voor adverteerders die DOOH gebruiken om hun doelen te bereiken.

Deze 2D schermen worden nu voor een deel vervangen door 3D holografische projectie. Deze innovatie is ingezet rond 2018.