skip to Main Content
+32-(0)496529232 hyper@hyperfocus.be
holobox holographic human

holobox holographic human

Holografische menselijke holobox

Een holobox holographic human lijkt misschien op een gigantisch aquarium. Het is echter een futuristische apparaat dat simpel gezegd digitale mensen of objecten binnenin toont. Bijvoobeeld; Wendy, de digitale menselijke avatar van K-popgroep Reality Reflections, verschijnt op een groot scherm aan de achterkant van de glazen box. Het oogt echt dankzij de uitgekiende technologie die wordt gemonteerd.

Een holobox holographic human voor marketing

Een ander innovatief gebruik van holografische technologie is voor marketing. Een holografische mens stelt marketeers in staat om op een persoonlijkere manier contact te maken met hun publiek. Dit vergroot de impact van hun marketingboodschap kan vergroten. De technologie stelt marketeers ook in staat om holografische 3D-content en Solo-displays te beheren vanuit een cloud-gebaseerd content management systeem.

Steeds interactiever en responsiever

Hologram technologie wordt steeds interactiever en responsiever. Dit wordt mogelijk gemaakt door leveranciers die nieuwe manieren ontwikkelen om rechtstreeks met klanten in contact te komen. Of het nu gaat om basis functionaliteiten van een touchscreen of dynamische inhoud.

De werking van de holobox

Het holobox display is een levensgroot paneel van “Hologramglas” dat is gemaakt van een gepatenteerde mix van componenten. 4K beeldkwaliteit en grote helderheid, gekoppeld aan productieapparatuur op studioniveau.

Hoe kan deze holographic human worden bediend?

Deze holobox kan handmatig worden bediend via touchscreen, met afstandsbediening of door bewegingsensoren.

Streaming mogelijkheden

Vooraf opgenomen inhoud die in een loop kunnen worden afgespeeld is geweldig voor veel activeringen. De mogelijkheden zijn eindeloos. Maar één van de dingen waar mensen het meest enthousiast over worden, is livestreaming.

Wat houdt dit juist in? Mensen worden opgenomen via hologrammen van overal naar waar ook ter wereld. Het kan zelfs veel verder gaan en “one to many” en realtime worden gerealiseerd. Je kan ook uw eigen inhoud rechtstreeks op het apparaat filmen, bewerken en presenteren.

Voor welke marken is deze holobox holographic human ingezet worden?

Om eerlijk te zijn, het zijn er te veel om op te noemen, maar hierbij voeg ik een aantal voorbeelden.

  • vrijetijd besteding: musea, sportcomplexen, muziekpodia, theaterlobby’s
  • onderwijs: universiteiten
  • bedrijven: ervaringsbureaus
  • OOH en instore: winkellocaties,
  • Events: politieke campagnes
  • Hotel: hotellobby’s
  • Beurzen/conventies

Wat spreekt de meeste mensen aan?

Het heeft een interactief element en is zeer informatief.

Wim Mussche is zaakvoerder/eigenaar van Notion technologies. Opgericht in 2002. Opsporen en introduceren van technologie voor marketing. 3D holografische projectie, ultrasonic directional speakers, AI marketing en Foto-en video marketing. Vaste installaties, evenementen en POC.